Home » курсови работи » Финанси | [ добави нова курсова работа ] |
Entries in category: 2 Shown entries: 1-2 |
Sort by: дата · Наименование · Рейтинг · Коментари курсови работи · Загрузкам · Прегледи
Индексът на потребителските цени през периода февруари 2017 г. - януари 2017 г. е 100.0%. Инфлацията от началото на2017 годината (февруари 2017 г. спрямо декември 2016 г.) е 1.3%, а годишната инфлация за февруари 2017 г. спрямо февруари 2016 г. е 1.7%. Средногодишната инфлация за периода март 2016 - февруари 2017 г. спрямо периода март 2015 - февруари 2016 г. е минус 0.5%, сочат данни на НСИ. Установена е следната инфлация |
1.Същност и черти на банковия маркетинг Теорията на маркетинга използва понятия, разработени от икономикса. Това са реализация, сделка, размяна, благо-продукт-стока-предлагане, нужди - потребности -желания - търсене, разходи-себестойност-стойност цена. В най-общ план маркетинга може да се определи, като концепция за управление, съгласно която всички решения в бизнеса се основават на пазарни оценки постановени, чрез проучване на пазара. Посредством маркетинговата активност се въздейства върху пазара, като целта е да се задоволят нуждите на купувачите и да се извлече максимална печалба. В специализираната литература няма единно определение на маркетинга. Многообразните определения за разкриване на същността на маркетинга се свързват с многобройните задачи,които той решава в различните сфери на дейност.В зависимост от задачите за решаване,маркетинга се определя като вид предприемаческа дейност,свързана с движението на стоки и услуги от производителя към потребителя;като философия се производството;като система за управление на реализацията; като философия на бизнеса;като съвкупност от знания за вземане на стратегически решения и т.н. |