Каталог на статии - Курсови работи
We, 07.12.2016, 14:30
Приветстваме Ви Гост | RSS
Начало | | Регистрация | Вход
Меню на сайта
Раздел новини
Курсови работи [52]
В този раздел предлагаме няколко примера и решени задачи по висша математика. Можете да направите поръчка за разработване на индивидуални курсови работи през раздела поръчки. Моля изпращате и изисквания за написване на курсовите работи предоставени от Вашите преподаватели.
Търсене
Мини чат
Вход
Връзки
Статистика

Онлайн 1
Гости 1
Ползватели 0
Гласувай за мен в BGTop100.com

Гласувай за мен в BGTop100.com

Гласувайте за моя сайт в БГ чарт

Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!!


Каталог сайтове на български език. Добави сайт.

Rambler's Top100

поПоНАЙ


Начало » Статии курсови работи » Курсови работи [ Add new entry ]

Изводи за характера на връзката корпоративна култура - конкурентно представяне

Любенов и Минков (2002) откриват положителната релация между корпо­ративната култура и конкурентното представяне в резултатите, които показват, че корпоративната култура (разгледана от тях като „мек" фактор) е необходимо да бъде управлявана целенасочено и паралелно с „твърдите" фактори, което от своя страна ще подпомогне повишаването на икономическата ефективност на фирмите. Компетентното управление на всички елементи на корпоративната култура и на различните курсови работи повишава цялостната ефективност на действието й, в резултат на което се позитивира и цялостното конкурентно представяне на фирмите ина нашите курсови работи.

В теоретичната разработка на Ил. Минков от 2009 г. са посочени харак­теристиките на съществуващата корпоративна култура, които оказват влияние върху процеса на стратегическото фирмено планиране. Изследователското вни­мание е фокусирано и върху обратната зависимост - необходимостта от при­способяване на корпоративната култура към особеностите на конкурентната стратегия, разработвана и прилагана от компанията. Основните характеристи­ки, на курсовите работи които подпомагат постигането на бизнес успех от компанията, се изразяват в адаптивността на културата, социалната й насоченост и степента на нейната етичност.

Необходимо е да отбележим, че няма автори и курсови работи сред изследователите на кор­поративната култура, съсредоточаващи се върху изучаване на характера на връзката корпоративна култура - конкурентно представяне, които категорично да отричат положителния характер на релацията. Всеки един от тях я откри­ва, но под различна форма. 

Category: Курсови работи | Added by: kisok (31.08.2014)
Views: 57 | Tags: статистика, маркетинг, реферат, курсови работи, управление | Rating: 0.0/0 |
Общо коментари: 0
avatar
Hosted by uCozCopyright MyCorp © 2016                                        Последна актуализация: 07.12.2016