Каталог на статии - Курсови работи
We, 07.12.2016, 14:26
Приветстваме Ви Гост | RSS
Начало | | Регистрация | Вход
Меню на сайта
Раздел новини
Курсови работи [52]
В този раздел предлагаме няколко примера и решени задачи по висша математика. Можете да направите поръчка за разработване на индивидуални курсови работи през раздела поръчки. Моля изпращате и изисквания за написване на курсовите работи предоставени от Вашите преподаватели.
Търсене
Мини чат
Вход
Връзки
Статистика

Онлайн 1
Гости 1
Ползватели 0
Гласувай за мен в BGTop100.com

Гласувай за мен в BGTop100.com

Гласувайте за моя сайт в БГ чарт

Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!!


Каталог сайтове на български език. Добави сайт.

Rambler's Top100

поПоНАЙ


Начало » Статии курсови работи » Курсови работи [ Add new entry ]

Корпоративна репутация

Корпоративна репутация

Корпоративната репутация е резултат от имиджите на организацията, кои­то са си изградили за нея различните групи стейкхолдъри, въз основа на успеш­ните (или недотам успешните) комуникационни програми за организационна и корпоративна идентичност. Корпоративната репутация е обратната връзка, която служи за коректив на организационната идентичност и на различните курсови работи. Ефективните кому­никации с всички стейкхолдъри на компанията са от съществено значение за създаването и поддържането на положителна корпоративна репутация. Корпо­ративната култура има изключително важна роля в процеса на конструиране и поддържане на репутацията на компанията и на курсови работи. Когато значенията й са интернализирани от вътрешните стейкхолдъри и вследствие на това реализират органи­зационното си поведение в синхрон с тях, те ги проектират и спрямо външните стейкхолдъри на компанията и могат да им оказват влияние в процеса на формиране на позитивна репутация ина курсовите работи.

Репутацията на компанията е пряко свързана и със степента на идентифика­ция на членовете на организацията, която ще бъде значително по-висока, когато репутацията е позитивна. По този начин ще подпомага задържането на компе­тентните служители на компанията и ще повишава мотивацията им за реализира­не на корпоративната стратегия. Същевременно позитивната репутация превръ­ща компанията в привлекателна за висококвалифицирани специалисти, които да работят за нея, както и подпомага привързаността и лоялността на настоящите и бъдещите клиенти за курсови работи. Позитивната репутация привлича и сериозни инвеститори.

Category: Курсови работи | Added by: kisok (31.08.2014)
Views: 55 | Tags: бизнес план, реферат, курсова | Rating: 0.0/0 |
Общо коментари: 0
avatar
Hosted by uCozCopyright MyCorp © 2016                                        Последна актуализация: 07.12.2016