Каталог на статии - Курсови работи
We, 07.12.2016, 14:25
Приветстваме Ви Гост | RSS
Начало | | Регистрация | Вход
Меню на сайта
Раздел новини
Курсови работи [52]
В този раздел предлагаме няколко примера и решени задачи по висша математика. Можете да направите поръчка за разработване на индивидуални курсови работи през раздела поръчки. Моля изпращате и изисквания за написване на курсовите работи предоставени от Вашите преподаватели.
Търсене
Мини чат
Вход
Връзки
Статистика

Онлайн 1
Гости 1
Ползватели 0
Гласувай за мен в BGTop100.com

Гласувай за мен в BGTop100.com

Гласувайте за моя сайт в БГ чарт

Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!!


Каталог сайтове на български език. Добави сайт.

Rambler's Top100

поПоНАЙ


Начало » Статии курсови работи » Курсови работи [ Add new entry ]

Казус - корпоративен

Кои са главните цели на корпоративния уебсайт? Защо предприятието е добре да да има уебсайт?

Главната цел на фирмения или корпоративния уебсайт е да представи фирмата в глобалното пространство пред нейните настоящи и бъдещи клиенти. На въпроса „Какво уеб сайтът може да направи за фирмата?” могат да бъдат дадени много разнообразни отговори:

•          Да се представи на нови клиенти и пазари.

•          Да превърне хора с непостоянни интереси в клиенти и да предостави информация за фирмата – каква е нейната дейност, какво прави и какво не прави.

•          Да информира клиентите за нови продукти, услуги, въпроси, проекти събития, казуси и т.н.

•          Да е продължение на реклами или публикации в пресата.

•          Да спести пари за печат, пощенски разходи и поддръжка на телефон.

•          Да предостави по-добра и по-бърза поддръжка на клиентите.

•          Да оцени потребителския интерес по отношение на продукти или събития.

•          Да поддържа бизнес взаимоотношенията с клиенти и контрагенти.

Корпоративният уеб-сайт е лицето на фирмата в Интернет и основен рекламен инструмент едновременно. Той е  вид “лаборатория за тестване” на продуктите, услугите, предоставя решение на задачи, на фирмата. Също така е мястото, където се показва решението на клиента и където могат да бъдат задоволени нуждите на клиента от решаване на задачи. Сайтът представлява част от интегрираните маркетингови комуникации и от единната корпоративна идентичност. Фирменият уеб-сайт е вид “продукт”.

Клиентите пазаруват он-лайн по ради няколко основни причини, сред тях най-важните са удобство, цена, голям избор и възможността да контролират своите покупки. Клиентите могат лесно да пазаруват от всяко място, разполагайки с интернет връзка. Следователно това прави още наложително фирмите да създадат свой уеб сайт, да насочват трафик към уебсайта си, да привличат своите целеви пазари, да създават траен интерес, който ще доведе до възвръщаемост на клиентите.

Category: Курсови работи | Added by: kisok (12.11.2016) | Author: Казуси и задачи
Views: 9 | Tags: задача, маркетинг, работа, КАЗУС, сигурност, туризъм, тест, курсова | Rating: 0.0/0 |
Общо коментари: 0
avatar
Hosted by uCozCopyright MyCorp © 2016                                        Последна актуализация: 07.12.2016