Начало » 2018 » Юни » 29 » Рецепцията -нервен център в хотела
09:06
Рецепцията -нервен център в хотела

Рецепцията -нервен център в хотела

Рецепцията или зоната за настаняване е мястото, където взаимоотношенията между персонала и гостите са най-интензивни. Рецепцията управлява хотелската леглова база, както и процесите по настаняване и напускане на гостите, и извършва обработването на сметките на всеки гост на хотела. Рецепцията предоставя стаи на пристигащите гостите според техните предпочитания и заявки (много хотели имат служител, който се нарича инспектор по стаите, който отговаря за разпределянето на стаите за пристигащите индивидуални гости и групи). Това е подразделението с най-много движение в зоната на рецепцията. Администраторите се занимават с процедурите по пристигане и настаняване, работят с пари в брой, разрешават конфликти, занимават се със запитвания по отношение на резервации и сметки, както и обслужване на гостите. Те трябва да са „специалисти по всичко" пише често в курсовата работа, тъй като рецепцията е най-важната точка в хотела за получаване на информация, подаване на оплаквания и съобщаване на изискания.

Основната задача на сътрудниците на рецепцията са пристигащите и отпътуващите гости. По време на процеса на настаняване служителят трябва да потвърди специфична информация, свързана с резервацията на госта. През деня служителите на рецепцията прекарват значително време в предоставяне на услуги на гостите като оказване на местоположение, препоръки относно ресторанти и места за забавления, резервации и запитвания по отношение на цени. Затова е важно всички сътрудници от рецепцията да бъдат подробно обучени в тези сфери.

Рецепцията е нервният център на територията на хотела, която влиза в пряк контакт с гостите. Трябва да сте сигурни, че тук се намират най-добрите ви служители. Подборът и обучението на тези сътрудници, смятат курсови работи, че е едно от основните задължения на ръководителя на рецепцията. Снабдяването им с точните средства, с които добре да извършват работата, е ключът към успеха и удовлетворението на гостите.

За информация:

Kursovi.t@gmail.com

Tel: +359 886 031 394

категория: курсови работи | Брой прегледи: 19 | Добавена от: defaultNick | Tags: КАЗУС, гости, дипломна, хотел, курсова работа, туризъм | Рейтинг: 0.0/0
Общо коментари: 0
avatar