Рецепцията -нервен център в хотела
Рецепцията или зоната за настаняване е мястото, където взаимоотношенията между персонала и гостите са най-интензивни. Рецепцията управлява хотелската леглова база, както и процесите по настаняване и напускане на гостите, и извършва обработването на сметките на всеки гост на хотела. Рецепцията предоставя стаи на пристигащите гостите според техните предпочитания и заявки (много хотели имат служител, който се нарича инспектор по стаите, който отговаря за разпределянето на стаите за пристигащите индивидуални гости и групи). Това е подразделението с най-много движение в зоната на рецепцията. Администраторите се занимават с процедурите по пристигане и настаняване, работят с пари в брой, разрешават конфликти, занимават се със запитвания по отношение на резервации и сметки, както и обслужване на гостите. Те трябва да са
...
Чети