Маркетингова политика на Societe Generale Експресбанк
В съдържанието и целите на маркетинговата дейност на банките през последните години настъпват съществени промени, породени от рязкото засилване на конкуренцията на финансовите пазари и промяната в отношенията “институция-клиенти”. Маркетинговата стратегияпредполага ориентация не към продуктите, а към потребностите на клиентите. Поради това банковият маркетинг предполага задълбочено проучване и опознаване на пазара, на променящите се желания, вкусове и предпочитания на потребителите на финансовите услуги.
Societe Generale Expressbank има над 130 офиса и 1300 служители в страната. Банката предлага широка гама финансови услуги и продукти, сред които частно, бизнес и корпоративно банкиране. След битката при цените банките все повече залагат на комплексното и
...
Читать дальше »