Част от курсова работа на тема сегментиране
Съдържание на курсовата работа
Увод
Характеристика на целевия пазар
Анализ на целевия пазар на фирмата
Избор на целеви пазар
Използвана литература
Прайд и Феръл определят пазарния сегмент като „група индивиди, групи или организации с една или повече характерни черти, каращи ги да имат относително сходни продуктови потребности.
Формирането на сегментите се осъществява при спазване на следните две условия:
Първо. Попадналите в определен сегмент клиенти трябва да имат сходни нужди, желания, предпочитания, вкусове, покупателна способност, реакции и др. Очевидно е, че не е възможно да се открият клиенти, които да са еднакви по всички посочени критерии. Достатъчно е да има сходство по такива признаци, които са важни от гледна точка на процеса на покупка. Например вкусовете на клиентите в рамките на един сегмент могат да бъдат различни при покупката на до
...
Чети