Home » Files | [ Add new entry ] |
Total entries in catalog: 9 Shown entries: 1-7 |
Pages: 1 2 » |
казус по „Данъци и данъчна администрация”
Семестриален Казус |
Маркетингът не е просто важна част от бизнес успеха - той е бизнесът и всичко останало в бизнеса зависи от маркетинга.
Аргументите в подкрепа на това твърдение са, че терминът "маркетинг" обхваща много различни дейности - всички свързани с продажбата на продукти и услуги на компанията.
Рекламата е най-очевидната маркетингова дейност, но от значение са и маркетинговите изследвания, които по-добре отговарят на съответните продукти спрямо потребителските желания и нужди.
|
Индексът на потребителските цени през периода февруари 2017 г. - януари 2017 г. е 100.0%. Инфлацията от началото на2017 годината (февруари 2017 г. спрямо декември 2016 г.) е 1.3%, а годишната инфлация за февруари 2017 г. спрямо февруари 2016 г. е 1.7%. Средногодишната инфлация за периода март 2016 - февруари 2017 г. спрямо периода март 2015 - февруари 2016 г. е минус 0.5%, сочат данни на НСИ. Установена е следната инфлация |
Сегментирането в туризма- методи е курсова работа, която разкрива начините на сегментиране на туристическия пазар. Повече информация за готови курсови работи на : http://kursovi.ucoz.com/index/0-10 |
Туризмът обединява в себе си комплекс от туристически
дейности – хотелиерска, ресторантьорска, туроператорска и турагентска, чиято
съвкупност е изключително сложна и динамична. Това показва, че за успешното
осъществяване на цялостната дейност на едно предприятие в сферата на туризма е нужен
модерен мениджмънт. А неговата основа, както е известно е информацията и преди
всичко – счетоводната информация, защото тя е адекватен цифров модел на
осъществяваната стопанска дейност. Туризмът е и динамично по своя характер e явление. Това от една страна се свързва с движението,
пътуването, преместването от едно място на
друго. От друга страна вследствие на по-късната си поява, туризмът
започва да се развива и с изключително бързи темпове, особено в периода след
Втората световна война.
Туризъм, ресторантьорство, хотелиерство |
Прегледи: 773 |
Изтеглен: 0 |
Добавен от: kisok |
Дата: 15.02.2014
| Коментари (1)
|
Прогнозирането е обосновано предвиждане на възможните
варианти за развитие в дадена област и вероятността те да се реализират. Основни
обекти на прогнозиране са: Външните
процеси за една икономическа система,
върху които тя не може да оказва решаващо въздействие. Тези
процеси и явления имат силно въздействие върху съответната система. |
курсова работа на тема Съвременни тенденции в
развитието на медиите |