Home » Articles [ Добави курсова работа ]

Total entries in catalog: 63
Shown entries: 31-40
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Подходите за изграждане на електронното прави­телство като цялостна структура, моделираща формалните аспекти на реално съществуващите и действащи държавни ор­ганизационни образувания, са несистемни. Представят се отделни, несвързани помежду си и невзаимодействащи си чер­ти на цялостния държавен механизъм.

Курсови работи | Прегледи: 318 | Автор: Изводи за ел правителство | Добавил: kisok | Дата: 31.08.2014 | Коментари (0)

Предлагаме разработнане на бизнес планове в различни области на икономиката. Можете да поръчате и  разработване на индивидуални курсови работи.

Курсови работи | Прегледи: 285 | Добавил: kisok | Дата: 17.08.2014 | Коментари (0)

Решаваме задачи по счетоводство на предприятието. Изготвяме индивидуални курсови работи в областта на счетоводството. 

Курсови работи | Прегледи: 318 | Добавил: kisok | Дата: 10.08.2014 | Коментари (0)

Задача висша математика тип система линейни уравнения

Дадена е следната система линейни уравнения:

X1 + X2 - X3 + 2X4 = 3

2X1 - X2 + 10X3 - X4 = 0

4X1 + X2 - X3 + X4 = 6

X1 - X2 + 2X3 - X4 = -1

a/ да се намери детерминантата на матрицата от коефициенти пред

неизвестните и да се покаже, че системата има единствено решение;

А) Предварително привеждаме матрицата в диагонален вид. За целта умножаваме първия ред с -2 и го прибавяме към втория, след това умножаваме първия ред с -4 и го прибавяме към третия и умножаваме първия ред с -1 и го прибавяме към последния ред. Първият ред преписваме, без да го променяме. Целта е под главния диагонал да получим нули. Получаваме:

1        1        -1      2         -2    -4      (-1)

2        -1      10      -1     

4        1        -1      1                                    =

1        -1      2        -1     

След това умножаваме втория ред с (-1) и го прибавяме към трети ред и умножаваме втория ред с -2/3 и го прибавяме към четвърти ред. Получаваме:

1        1        -1      2       

0        -3      12      -5      (-1)    (-2/3)

0        -3      3        -7     

0        -2      3        -3          

 

Умножаваме трети ред с -5/9 и го прибавяме към четвърти.  Получаваме:

1        1        -1      2       

0        -3      12      -5     

0        0        -9      -2     

0        0        -5      1/3   

 

 

Курсови работи | Прегледи: 284 | Добавил: kisok | Дата: 09.08.2014 | Коментари (0)

Висша математика в примери

Пример за рашаване на симплекс метод

видове ресурси

разходни норми

наличности

А

В

С

D

I

18

15

12

9

330

II

12

18

30

48

300

III

22

22

22

22

352

печалба

36

42

60

78

 

 

Б) Математическият модел на задачата е:

 Max : Z = 36x1 +42x2 + 60x3+78x4

При условия:

18x1 + 15x2 + 12x3 + 9x≤ 330

            12x1 + 18x2 + 30x3 + 48x4  ≤ 300

22x1 + 22x2 + 22x3  + 22x4 ≤ 352

Xj ≥ 0, j=1,4

За да бъде решена задачата със сиплекс-метод е необходимо да бъде записана в канонична форма посредством въвеждането на допълнителни променливи съответстващи на основните ограничителни условия – неравенства.

Математическият модел на задачата приведен в каноничен вид е :

Max : Z = 36x1 +42x2 + 60x3+78x4+0x5 +0x6 + 0 x7

При условия:

18x1 + 15x2 + 12x3 + 9x≤ 330

            12x1 + 18x2 + 30x3 + 48x4  ≤ 300

22x1 + 22x2 + 22x3  + 22x4 ≤ 352

Xj ≥ 0, j=1,7

Решението на този модел със симплекс – метода е:

Продължение на обясненията при поръчка 

Курсови работи | Прегледи: 427 | Добавил: kisok | Дата: 09.08.2014 | Коментари (0)

Методика за решаване на детерминанта в висшата математика

Изчисление на детерминанта на матрицата

A =  1        2       -2      2         

       -3      -7       8       -5   

        0        3       -4      4     

         2        6       -7     5     

Привеждаме матрицата в триъгълен вид и след това изчисляваме детерминантата:

1        2       -2      2     

-3      -7       8       -5   

0        3       -4      4     

2        6       -7     5     

.....

1       2      -2     2     

0      -1      2       1     

0       3       -4     4     

0       2       -3      1     

......

1       2      -2     2     

0      -1      2       1     

0       0       2      7     

0       0       1      3     

.....

1       2      -2      2     

0       -1     2       1     

0       0       2       7     

0       0       0      -1/2

......

Детерминантата е равна на произведението на числата от главния диагонал e:

D=1.(-1).2(-1/2)=1

Курсови работи | Прегледи: 356 | Добавил: kisok | Дата: 09.08.2014 | Коментари (0)

Пример за решаване на задача по висша математика. Система уравнения

Да се реши системата:

x + y + z = 5
-x + y + 3z = 1
x + 2y + 3z = 8

Решаваме по метода на Гаус:

1        1        1        5     

-1      1        3        1     

1        2        3        8     

Събираме първи с втори ред, а след това умножаваме първи ред с -1 и го прибавяме към трети ред.

1        1        1        5     

0        2        4        6     

0        1        2        3     

......

 

Курсови работи | Прегледи: 290 | Добавил: kisok | Дата: 09.08.2014 | Коментари (0)

Голямата банкова криза през 1996-1997 г. в нашата страна, за която вече стана дума, постави пред изпитание гражданите и фирмите, които държаха своите спестявания и временно свободни парични средства в търговските банки. Ето защо въпросът за гарантирането на тези парични средства е от особено важно значение. Законодателно този въпрос е решен със Закона за гарантиране на влоговете в банките от 1998 г., последната промяна в който е през 2005 г." С този закон се уреждат създаването, функциите и дейността на фонда за гарантиране на влоговете в банките, условията, по които се пораждат задължения за изплащане на суми от фонда, и редът за

 

Курсови работи | Прегледи: 356 | Добавил: kisok | Дата: 22.05.2014 | Коментари (0)

Казус Финансова криза.
Норберг представя по много увлекателен начин основата на световната икономическа криза, която се разразява с пълна сила през 2008 г. Не само политиката на Грийнспан довежда до нейното създаване. В литературата се отчитат и фактори като огромния излишък на спестявания и потоци капитал, насочени към САЩ, лесните кредити и неадекватната оценка на риска, както и много други. Безспорно, обаче, именно описаното в първата глава на „Финансовият крах” е истинската причина за появата на кризата – твърде агресивната институционална намеса по отношение на лихвения процент и последвалият жилищен балон. Ето защо ще си позволя да направя основния извод, че именно Норберг е авторът, който изключително добре илюстрира как се стига до началото на кризата, т.е. какви са причините за нейното възникване, и аз напълно се съгласявам с неговите виждания.

Пишем индивидуални казуси за НБУ, МВБУ, варненски свободен университет, и др.

Казуси по бизнес статистика, математика, счетоводство, икономика, управление, маркетинг.

 

Курсови работи | Прегледи: 281 | Автор: курсова работа | Добавил: waxirewion | Дата: 19.02.2014 | Коментари (0)

 


Продолжение серии фильмов на темы белорусских народных пословиц и поговорок

 

Курсови работи | Прегледи: 252 | Добавил: waxirewion | Дата: 12.02.2014 | Коментари (0)